Vásárlás menete/Dekorkuckó
dekorkucko logo
party dili hobbi dekor és ajándék shop

0  Ft   kosár

Vásárlás menete

DEKOR KUCKÓ WEBÁRUHÁZ

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

Hálásan köszönjük Önnek, hogy webáruházunkba látogatott.:) 

Jó vásárlást, böngészést, szórakozást és tartalmas időtöltést kívánunk Önöknek!

1.Bevezetés

LEGFONTOSABB, hogy a www.dekorkucko.hu webáruház a DE JURE MAGYAR ÁLLAM ADÓHIHATALÁHOZ BEJEGYZETT VÁLLALKOZÁS, AZAZ A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG területén lévő vállalkozás! Adószáma: 11110310-1-00

VALAMINT AZ IS FONTOS, HOGY ÖN NE TÉVESSZE ÖSSZE A VIRTUÁLIS WEBÁRUHÁZUNKAT A DEKOR KUCKÓ FIZIKAI BOLTUNKKAL, MIVEL A KETTŐ BOLT KÜLÖNÁLLÓ ÉS A TERMÉKEK ÁRAI KÖZÖTT IS LEHETNEK ELTÉRÉSEK, AZAZ NEM EGYEZNEK MINDEN ESETBEN.

MINDKÉT BOLTBAN MÁS, MÁS ÁRAKKAL DOLGOZUNK ÍGY EZT TAPASZTALHATJÁK MEG A KEDVES VÁSÁRLÓK IS. 

WEBÁRUHÁZUNK KEDVEZMÉNYEIT CSAK AKKOR TUDJÁK ÖNÖK IGÉNYBE VENNI, HA ITT ADJÁK LE RENDELÉSEIKET! EBBEN AZ ESETBEN CSAK ÁT KELL VENNI A CSOMAGOT A HELYSZÍNEN A BOLTUNKBAN VAGY KISZÁLLÍTÁSSAL A SZÁLLÍTÓTÓL.

TERMÉSZETESEN TUDNIUK KELL ÖNÖKNEK/NEKTEK, HOGY MUNKÁNKAT SZERETETTEL, TISZTELETTEL ÉS A LEGNAGYOBB ODAFIGYELÉSSEL, ÖNFELÁLDOZÁSSAL VÉGEZZÜK A LEGJOBB TUDÁSUNK SZERINT A HOSSZÚTÁVÚ EGYÜTTMŰKÖDÉS REMÉNYÉBEN.

AMENNYIBEN MÉGIS HIBÁZUNK, CSAK AZÉRT VAN, MERT NEM OTTHON PIHENÜNK, HANEM DOLGOZUNK, ÍGY MINÉL TÖBBET DOLGOZUNK, ANNÁL TÖBBET TUDUNK HIBÁZNI MI IS. TERMÉSZETESEN NEM SZÁNDÉKOSAN TÖRTÉNIK MINDEZ, DE EMBEREK VAGYUNK, BENNE VAN A PAKLIBAN. DE ETTÜL FÜGGETLENÜL MINDIG A MAXIMUMRA TÖREKSZÜNK.

TISZTELETTEL KÉRÜNK MINDENKIT, HOGY EBBEN A SZEMLÉLETBEN LÁSSA A HELYZETÜNKET ÉS ÍGY IS OLDJUK MEG A NÉHA BECSÚSZÓ NEHÉZSÉGEKET. TÖREKEDJÜNK AZ EGYÜTTMŰKÖDÉSRE / KOMPROMISSZUMRA ÚGY, HOGY MINDENKINEK JÓ LEGYEN. SENKI NE SZENVEDJEN KÁRT, MI SEM ÉS ÖNÖK SEM!

ÉPPEN EZÉRT FONTOS ELOLVASNI AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET, HOGY TUDJÁK MIRE VÁLLALKOZTAK.

MIKOR AZ UTOLSÓ PERCBEN MEGNYOMJÁK AZ ELFOGADÁS/IGEN GOMBOT, ÉS ELKÜLDIK RENDELÉSEIKET GONDOLJANAK ARRA, HOGY MI IS SOKAT DOLGOZUNK PONTOSAN ÚGY, MINT ÖNÖK. NE HÍVJUK KI A SORSOT TUDATOSAN A KUDARC IRÁNYÁBA. HA A RENDELÉSKOR BEVÁLLALÓSAK ÉS BÍZNAK A SIKERBEN, AKKOR KÖZBEN NE IS SZÚRJÁK EL KÉRJÜK EZT TISZTELETTEL. TARTSANAK KI A VÉGSŐKIG ÉS HA VÁLLALNI KELL EZ MIATT A KOCKÁZAT BUKÁSAIT, AKKOR TEGYÉK PONTOSAN OLYAN ELFOGADÓAN, MINT A SIKEREKET IS. MI IS EZT TESSZÜK.

NAGYON NEM JÓ ÉRZÉS SEM LELKILEG, SEM ANYAGILAG, HOGY POÉNBÓL VISSZAKÜLDIK A CSOMAGOT, VAGY MERT ELSŐRE NEM GONDOLTÁK MEG/ÁT HATÁROZOTTAN ÉS AZTÁN TRÜKKÖZNEK ELŐSZÖR GONDOLATBAN, MAJD TÉNYSZERŰEN, A VISSZAFORDÍTÓ PROGRAMMAL, MERT IDŐT, PÉNZT, ENERGIÁT, SZERETETET VESZÍTÜNK EZÁLTAL...

SOKAT SZÁMÍT A HATÁROZOTTSÁG IS, MERT HA SZEGÉNYSÉG TEREMTÉS KÖZBEN, ROSSZ ENERGIÁKAT KÜLDÜNK KI, AKKOR AZT IS VÁLLALNUNK KELL, MERT VALÓSZÍNŰ ROSSZUL SÜLNEK EL A DOLGOK. EZEKÉRT AZ ENERGIÁKÉRT FELELŐSSÉGET ÉN/MI NEM TUDUNK VÁLLALNI. HELYETTE TUDJUK JAVASOLNI A GAZDAGSÁG PROGRAMOT ÉRDEMES FUTTATNI ÉS A HÁLA GONDOLATÁT BEÉPÍTENI, MERT AZ VISSZA FOGJA ADNI MÁS TERÜLETEN, A ROSSZUL , VAGY FÖLÖSLEGESEN ELKÜLDÖTT RENDELÉST. VAGY RÖGTÖN ÉS AZONNAL ILYENKOR ÉRDEMES LEMONDANI A RENDELÉST TELEFONON ÉS ÍRÁSBAN MEGERŐSÍTVE EGYSZERRE.

A KÉTRÉS KÍSÉRLETET TEKINTVE, OLYAN ENERGIÁK ÉRKEZNEK A NEGATÍV TEREMTÉS KAPCSÁN ( DILLEMMÁZUNK MI LEGYEN, JÓ DÖNTÉST HOZTAM-E, KELLE A TERMÉK, V AJON MILYEN MINŐSÉGŰ A TERMÉK, EDDIG CSAK ÁTVÁGTAK, STB...) A MENTÁLIS HOZÁÁLLÁS, CSAK A MEGTEREMTETT DOLGOKAT SZÜLI. NOS, EZÉRT FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALUNK! A CSERE TERMÉK SETÉBEN, VAGY ELÁLLÁS JOGA ALKALMÁVAL CSAK ABBAN A FORMÁBAN MŰKÖDIK, HOGY A TERMÉK ÁRA KIFIZETÉSRE KERÜL, VAGY CSERÉLJÜK A TERMÉKET, DE A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET MINDEN ESETBEN A MEGRENDELŐ FIZETI.

MEGGONDOLATLANUL, MÉG MEG SEM RENDELT TERMÉKET, CSOMAGOT NE VÁRJA SENKI TEGNAPRA, MERT AZ LEHETETLEN KIVITELEZNI ÉS MI NEM EZ A WEBÁRUHÁZ VAGYUNK.

NEM TÁMOGATJUK A DROID MOZGALMAKAT SEM.

EMBERI MEGOLDÁSOK, EMBERI KAPCSOLATOK ÉRDEKELNEK. MI EZEKET SZOLGÁLJUK KI!

SAJNOS MINDEN TERMÉKET NEM TUDUNK ELLENŐRIZNI ÉS NEM IS MI GYÁRTJUK. ENNEK MINŐSÉGI KIFOGÁSAIÉRT A GYÁRTÓT LEHET SZIDNI. EZÉT FELELŐSSÉGET NEM TUDUNK VÁLLALNI. VISZONT MEGKÖSZÖNJÜK A VISSZAJELZÉSEKET, HOGY HA TÉNYLEG NAGYON GAGYI VALAMI, AMI HASZNÁLATKOR KIDERÜLT, HOGY MI SE SZEREZZÜK BE TÖBBET. ÍGY TUDUNK TENNI MINDENKI ÉRDEKÉBEN, HOGY A KÖRNYEZETET SE SZENNYEZZÜK TOVÁBB SZEMÉTTEL. KÖSZÖNJÜK.

ABBAN PARTNEREK VAGYUNK, HOGY ILLEDELMESEN MEGBESZÉLJÜK, CSERÉLJÜK A MELLÉNYULT, BAJOS TERMÉKEKET. PERSZE A MI KÁRUNKRA, DE A JÖVŐ SZEMPONTJÁBÓLMEGÉRI, HA ÖNÖK / TI TOVÁBBRA IS MINKET VÁLASZTANAK / VÁLASZTOTOK.

 MEGÉRTÉSÜKET HÁLÁSAN KÖSZÖNJÜK TISZTELETTEL! ;)

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.dekorkucko.huweboldalon (a továbbiakban: honlap & webáruház) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2. Felhasználási feltételek

2.1. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

2.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

3. A Web Áruházban történő vásárlás
HOGYAN VÁSÁROLJUNK?

3.1.A vásárlás menete

Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb tenni- és tudnivalókat, hogyan lehet a legegyszerűbben, legkényelmesebben megtalálni, megvásárolni a kívánt terméket.
Amennyiben még nem vásároltál nálunk, regisztrálnod kell magad. Ezt a WEBSHOP menü FIÓKOM almenü JELSZÓ VÁLTOZTATÁS, REGISZTRÁCIÓ oldalon teheted meg, egy felhasználó név, érvényes e-mail cím és saját jelszavának megadásával. Regisztrálni a vásárlási folyamat közben is tudsz, ha ez kényelmesebb.
Ezt követően saját felhasználóként tudsz bejelentkezni és vásárlást bonyolítani. Ez a lehetőség kényelmesebbé teszi a vásárlást, mert nem kell minden alkalommal beírnod a szállítási és a számlázási címet, csak az első alkalommal, mivel rendszerünk rögzíti azt.
Bal oldali sávban találod azokat a kategóriákat, amelyekre kattintva megtekintheted a termékkínálatunkat. Válaszd ki a kívánt kategóriát, nézd meg, milyen termékek találhatóak benne és kattints a kívánt termékre. Ezután már nagyon egyszerű vásárolni: beteszed a kívánt terméket a kosárba (akár többet is), majd a Pénztárhoz fáradsz egy kattintással.
Ha egy termékből többet szeretnél rendelni, akkor a darabszámot kell átírnod. Ha a kiválasztott terméket ki szeretnéd venni a kosárból, akkor a termék neve mellett balra található “törlés” gombra kattintva megteheted ezt.
A Pénztárnál kiválasztod a szállítási és a fizetési módot, beírod esetleges megjegyzésed, majd a “Rendelés” gombra kattintasz. Utolsó lépésben áttekintheti a megrendelését, ellenőrizheti az adatokat, végül kattintson rá a “Vásárlás ” gombra. Rendelését rögzíti a rendszer.
Készlethiány esetén 2 munkanapon belül értesítünk a termék megérkezésének várható időpontjáról.

3.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

3.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, EMBERI MINŐSÉGBEN A FENT LEÍRTAKAT FIGYELEMBE VÉVE!

A Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.

3.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

3.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a Felhasználó az áru átvételekor kap kézhez legyen a szállítás módja bármilyen, postai utánvét vagy személyes átvétel esetleg futárszolgálat.
A számla tételesen arról szól, amit a rendelés tartalmaz, ha ettől eltérőt szeretne a Felhasználó (pl. más termékbontás), akkor azt külön e-mailben jelezze a Szolgáltató felé. A számla kiállítása után erre már nincs lehetőség.

3.6. Fizetési feltételek

Választható fizetési módok:

3.6.1. Előre utalás

Az áru és a szállítás ellenértékét a Felhasználónak lehetősége van előre átutalással kifizetni.
Ehhez a Szolgáltató díjbekérőt készít, amit elektronikus úton küld el a Felhasználónak és aki erre való hivatkozással tudja a rendelés teljes összegét átutalni az Zombori Katalin E.V. K&H Banknál vezetett bankszámlájára, melynek száma: 10400717-50526589-56491009
A Szolgáltató a pénz beérkezése után indítja el az árut a Felhasználónak.
Ennek a fizetési módnak a Szolgáltató felé már semmilyen költsége nincs.

3.6.2. Utánvét

Ez esetben a csomagot a Royal futárszolgálata szállítja ki és a helyszínen lehet a számla végösszegét kifizetni készpénzben. Ennek a fizetési módnak is van kezelési költsége.  Lásd: fejléc "Szállítás" menüpont alatt. Szállítás határideje: Feladástól számítva 2 - 5 munkanap.

3.6.3. Készpénzzel a helyszínen

Az átvételi pontokon lehetőség van a számla kiegyenlítésére készpénzben, melyet a csomag átvételekor kell megtenni. Ennek a fizetési módnak nincs szállítási költsége. Itt pénztárgép által nyomtatott nyugtát fog Ön kapni, csak előzetes egyeztetés alapján álltunk ki készpénzfizetési számlát.

3.7. Átvételi lehetőség, Szállítás

3.7.1. Személyes átvétel

A megrendel árut lehetőség van átvételi ponton is átvenni, mely a következő:
Dekor Kuckó
8800.Nagykanizsa, Zrinyi M. u. 15. I em. ( Célpont Üzletház) 
Az áru átvehető:
Hétfő-Péntek: 10.00-17.00 óráig

3.7.2. Kiszállítás

Utánvét esetén az áru POSTA futárszolgálattal lesz elküldve, fizetni a POSTA Szállítójának kell.
Előreutalás esetén a pénz beérkezése után lesz a csomag feladva.

3.8. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Az összes megrendelt termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak. A megrendelt árut amennyiben az raktáron van a Posta segítségével, 4-7 napon belül házhoz szállítjuk. A Posta kollégái 08:00-17:00 óra között szállítanak, ezért arra kérünk, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, mobiltelefonszámot adjál meg. Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani! A szállítási címhez tartozó Címzett nevét legyetek szívesen megadni, mert feltétlenül kell tudni a szállítónak, hogy kit hol talál meg, ha nincs oda bejelentve és a szomszédok sem tudják kiről van szó! Ez nagyon fontos!!! Természetesen a megjegyzés rovatban 2-3 szóban leírhatjátok, hogy kinek kell átadni a csomagot, vagy egyéb ismertető jeleket tudtok megadni. Pl. kapucsengő száma, stb. Ez sokat segíthet és a szállító sem adja fel kiszállítás nélkül, mert Őn nem nyomozó, ugyebár.

4. Elállási jog

4.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított nyolc (8) napon belül lehetősége van a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni ( elektronikus úton küldött levél útján + mellette egy gyors telefonghívással a szállítási költség is megspórolható) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

Amennyiben kiszállítás előtt már elállási jogával és a fogyasztó, és nem szeretné, hogy a csomag megérkezzen, úgy TELEFONON keresztül tudjuk fogadni a RENDELÉS LEMONDÁSÁT. 

AMÍG NEM BESZÉLTÜK MEG TELEFONON, ADDIG A CSOMAGRENDELÉS ÉLŐ STÁTUSZBAN VAN! 

Amennyiben nincs időben, azaz szállítáas előtt lemondva a csomag úgy a szállítási költséget ki kell fizetni.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 8 naptári napon belül (akár a 8. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 8 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.

A szolgáltató csak akkor köteles visszafizetni a termék árát, ha a termék nem volt használatba véve, de csakis a termék árát.

Jelen helyzetre való tekintettel szállítási költséget semmilyen formában nincs módunk visszafizetni, átvállalni.

4.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Abban az esteben, ha felmerül a szándékos károkozás, véletlenül kialakult és meneteközbeni károk, melyek nem terhelhetik a szolgáltatót.

5. Szavatosság

5.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet 


A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

 Kérheti a termék javítását vagy cseréjét, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

5.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. 
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. 
A termék akkor minősül hibásnak, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A jelen helyzetre való tekintettel és a mostanában gyártott termékek szavatosságára garanciát mi nem tudunk vállalni. Mostanság a termékek többsége Kínából származik, mely termékek szinte csak egyszerhasználatosak. Mi parti, dekor és ajándék tárgyakat forgalmazunk. Ezeknek az anyaga vékony műanyag, papír, karton, stb... Ezáltal nagyon sérülékeny anyagok.
Mások által gyártott termékekért mi felelősséget nem tudunk vállalni.

5.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Zombori Katalin E.V.
Levelezési cím:8800. Nagykanizsa, Zrinyi M. u.15. (Célpont Üzletház)
Telefonszám: +36-30/459-4461
E-mail cím: dekorkucko@dekorkucko.hu

 

5.5. A DEKOR KUCKÓ 30 NAPOS PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIÁT VÁLLAL

Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed és visszaküldöd a kézhezvételét követő 30 munkanapon belül, visszafizetjük a termék árát. Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint visszajuttatnod hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatérítjük a termék árát. A visszajuttatott terméknek minden esetben sértetlen állapotban, felbontatlan gyári csomagolásban kell lennie, illetve tudnod kell azt is, hogy az eredeti szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni valamint a visszaküldés költségei is a vásárlót terhelik a jelenlegi helyzetre való tekintettel.

6. Jogérvényesítési lehetőségek

REKLAMÁCIÓ (HIBÁS TERMÉKEK CSERÉJE)
Amennyiben bármilyen sérülést találsz a csomagon, a szállító a kérésedre köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni a hiányról vagy a sérülésről.

Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérjük, okvetlen jelezd! 

 Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a kiszállítást követően 8 munkanapon belül juttasd vissza áruházunknak a hibás árut. Amint megérkezik, azt természetesen kicseréljük. 

Jelen helyzetre való tekintettel semmilyen formában nem áll módunkban szállítási költséget magunkra vállalni.

6.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:


Név: Zombori Katalin E.V.
Levelezési cím: 8800.Nagykanizsa, Zrinyi M. u. 15. (Célpont Üzletház)
Telefonszám: +36-30/459-4461
E-mail cím: dekorkucko@dekorkucko.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. 

Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

6.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a Szolgáltatónál
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
  • Bírósági eljárás kezdeményezése a Magyar Állam Legfelső Bíróságnál.

7. Egyéb

7.1. ÁSZF, árak, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Termékeink ára forintban értendő.

A kialakult helyzet miatta termékek áraira és a szállítás határidejére garanciát nem tudunk vállalni. Sok termék esetében az ár folyamatosan változhat, nagy mértékben növekedhet, akár naponta, amit nem tudunk napra készen módosítani.

7.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

7.3. Adatvédelmi szabályzat

BEVEZETŐ – AZ ADATKEZELÉS ELVEI

(1) Személyes és ember adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.
(2) Csak olyan személyes és ember adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
(3) A személyes és ember adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek.
(4) Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát, teljességét és – ha az adatkezelés céljára tekintettel szükséges – naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.
(5) A személyes és ember adatok kezelését tisztességesnek és törvényesnek kell tekinteni, ha az érintett véleménynyilvánítási szabadságának biztosítása érdekében az érintett véleményét megismerni kívánó személy és ember az érintett lakóhelyén vagy tartózkodási helyén felkeresi, feltéve, hogy az érintett személyes és ember adatait e törvény rendelkezéseinek megfelelően kezelik és a személyes megkeresés nem üzleti célra irányul. A személyes megkeresésre a munka törvénykönyve szerinti munkaszüneti napon nem kerülhet sor.

ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT


Zombori Katalin E.V. (a továbbiakban: Szolgáltató) a www.dekorkucko.hu továbbiakban (Honlap) oldalon web áruházat üzemeltet, amelynek során a Honlapra látogatók és a Honlapon regisztrálók (továbbiakban: Felhasználók) adatait kezeli.
A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Felhasználókat a Honlapon és webáruházban általa kezelt
  • azonosító adatokról
  • az adatkezelés céljáról
  • a kezelésre vonatkozó irányelvekről
  • mi az adatkezelés jogalapja
  • az adatkezelőről
  • az adatkezelés időtartamáról
  • az adatokat megismerő személyek köréről
  • az adatbiztonságról
  • a felhasználói jogokról és jogérvényesítésről
  • az e-mail címek felhasználásáról

Felhasználó a Honlap használatával elfogadja az alábbiakat, és hozzájárul az alábbiakban meghatározott adatkezelésekhez.

Az adatkezelés célja:


Szolgáltató a Felhasználók, vásárlók személyes és ember adatait (név, cím, email cím, telefonszám, stb.) csak és kizárólag saját célra, személyes és emberi kapcsolattartásra használja fel, melybe beleértendő a Felhasználók számára promóciós céllal kiküldendő hírlevelek is. Természetesen a Szolgáltató ezen adatok alapján állítja ki a számlát a vásárlók részére. Szolgáltató ezen begyűjtött adatokat külső harmadik félnek nem adja ki, kivéve a kiszállítást végző alvállalkozónak, akinek azonban szintén kötelessége ezen adatokat magának megtartani és tilos neki további külső feleknek továbbadni.
Felhasználó jogosult személyes és ember adatainak törlését kérni Szolgáltatótól, akinek kötelessége ezt haladéktalanul megtenni. Szolgáltató által kiküldött hírlevelek alján minden esetben külön link szerepel, melyre kattintva Felhasználó a hírlevél szolgáltatásról bármikor és azonnali hatállyal leiratkozhat.

Az adatkezelés jogalapja:

  • A Szolgáltató általi adatkezelésre a Felhasználók önkéntes hozzájárulása, valamint, törvény alapján kerülhet sor.
  • A Felhasználó a hozzájárulását a Honlap használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.
  • A 16. életévét betöltött kiskorú jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges;
  • Kétség esetén azt kell vélelmezni, hogy az érintett a hozzájárulását nem adta meg.


Az adatkezelő adatai:

Név: Zombori Katalin E.V.
Székhely: 8776.Magyarszentmiklós, Fő út. 47/F
Levelezési cím: 8800.Nagykanizsa, Zrinyi M. u. 15. I.m. ( Célpont Üzletház )
Üzlethelyiség címe: 
Dekor Kuckó
8800.Nagykanizsa
Zrinyi M. u. 15. I.em.( Célpont Üzletház ) 
Zrinyi útról nyílik a bolt.
Ügyvezető neve/adatkezelő: Zombori Katalin E.V.
Nyilvántartási szám: CJ-2022/00310003
Kiállító hatóság: Magyar Állam Adóés Vámhivatala
Adószám: 11110300-1-00
E-mail cím: dekorkucko@dekorkucko.hu
Telefonszám: +36-30/459-4461
WEB Áruház kapcsolattartója : Zombori Katalin

Az adatkezelés időtartama:

Szolgáltató a Felhasználótól származó fenti személyes adatait határozatlan időre őrzi meg abból a célból, hogy regisztrációt követően Felhasználó könnyebben tudjon ismételten rendelést leadni a Honlapon keresztül.
Felhasználónak jogában áll személyes adatainak törlését írásban (email vagy levél) kérni Szolgáltatótól, akinek kötelessége azt a kérés beérkezését követő 48 órán belül azt végrehajtani. A személyes adatok törlésének kérelme kiterjed az esetleges hírlevélre való feliratkozásra is.

A kezelt adatok körének meghatározása:

Regisztráció során kötelezően megadandó adatok:
  • felhasználónév
  • jelszó
  • email cím
  • telefonszám
  • számlázási/szállítási cím – város, irányítószám, utca, házszám
  • céges vásárlás esetén ÁFA mentes számlát tudunk kiállítani ( adó mentes)

Az adatokat megismerő személyek köre, adattovábbítás, adatfeldolgozás:

Szolgáltató a Felhasználóktól rögzített személyes adatokat csak szerződött partnereinek bocsájtja rendelkezésre, melyek a kiszállításban vagy fizetésben vesznek részt.

A Szolgáltató partnere a kiszállításban: Magyar Posta


A Szolgáltató partnere a bankkártyás fizetésben:

A Szolgáltató a kiszállításhoz ill. bankkártyás fizetéshez feltétlenül szükséges adatokat ad át partnereinek, melyek a megrendelt termékek kiszállításában és pénzügyi teljesítésében szerepet játszanak azzal a kikötéssel, hogy azt csak erre használhatják! A fizetéshez egyéb adatokat (bankkártya szám stb.) a Felhasználó ad meg a a partner cég által biztosított felületen, ezen adatok nem jutnak a Szolgáltató birtokába. Szolgáltató a kiszállítást végző alvállalkozójának adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.
A fentieken túl a személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó hozzájárulása alapján kerülhet sor.

Adatbiztonság:

A Szolgáltató biztosítja a Felhasználók által megadott azonosító adatok biztonságát mind a hálózati kommunikáció során, mind az adatok tárolása, őrzése során.

Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek:

A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó azonosító adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait.
Felhasználó az adatait bármikor módosíthatja, továbbá jogosult adatai törlésének kérésére a megadott elérhetőségek útján. (cím, e-mail cím)
A Felhasználó tájékoztatása arról, hogy bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni.
Felhasználó személyes adatainak kezelése elleni tiltakozás esetei.

Jogorvoslati lehetőségek:

  • Felhasználó a Magyar Állam Legfelső Bírósága előtt érvényesítheti jogait, azaz a Magyar Állam Legfelső Bíróságához lehet fordulni:  lb@magyar-allam.org
  • Felhasználó panasszal pedig a jogi csoportot keresse: jogsegely@egysebe.hu

E-mail címek felhasználása:

A Szolgáltató a regisztráció során a megadott e-mail címekre nem küld elektronikus levelet, kivéve az igénybe vett szolgáltatásaihoz kapcsolódó, tájékoztató jellegű e-maileket, valamint a Felhasználó hozzájárulásával küldött hírleveleket.
Az e-mail címek kezelése elsősorban a Felhasználó azonosítását, valamint a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére, pl. hírlevél formájában.

Hírlevél:

Felhasználó előzetes és kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy Szolgáltató reklámajánlataival, egyéb küldeményeivel a regisztrációkor megadott elérhetőségein (pl. elektronikus levélcím, vagy telefonszám) megkeresse;
- hírlevél célja, hogy a Szolgáltató reklámot tartalmazó elektronikus üzenet formájában a Felhasználót tájékoztassa az aktuális információkról, termékekről, akciókról, új funkciókról stb.
- ezzel a Felhasználó a jelen tájékoztató rendelkezéseit szem előtt tartva hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a reklámajánlatok küldéséhez szükséges személyes adatait kezelje;
- Felhasználó a hírlevél szolgáltatásról bármely pillanatban leiratkozni, melyet megtehet minden egyes kiküldött hírlevél alján szereplő linkre való kattintással. Ezáltal Felhasználónak a hírlevél szolgáltatásról való leiratkozása automatikusan megtörténik.

Egyéb rendelkezések:

Szolgáltató fenntartja a jogot, az Adatkezelési Nyilatkozatot a Felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően Felhasználó a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Adatkezelési Nyilatkozatban foglaltakat


Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2022.03.21.

Jó vásárlást kíván a Dekor Kuckó webáruház!.



Vissza a lap tetejére



Elérhetőség
Bolt neve: Dekor Kuckó
Székhely: 8800 Nagykanizsa, Zrinyi M. u. 15. I.em. (Célpont Üzletház)
Ügyvezető: Zombori Katalin
Telefon : +36 30 459 4461
E-mail: dkdekorkucko@gmail.com
Honlap: http://www.dekorkucko.hu/



Dekor Kuckó-Vicces-tréfás ajándéktárgyak, dekorációs kellékek, Kreatív hobby és parti termékek.
© 2016. Minden jog fenntartva.