LEGFONTOSABB, hogy a www.dekorkucko.hu webáruház a DE JURE MAGYAR ÁLLAM ADÓHIHATALÁHOZ BEJEGYZETT VÁLLALKOZÁS, AZAZ A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG területén lévő vállalkozás! Adószáma: 11110310-1-00
VALAMINT AZ IS FONTOS, HOGY ÖN NE TÉVESSZE ÖSSZE A VIRTUÁLIS WEBÁRUHÁZUNKAT A DEKOR KUCKÓ FIZIKAI BOLTUNKKAL, MIVEL A KETTŐ BOLT KÜLÖNÁLLÓ ÉS A TERMÉKEK ÁRAI KÖZÖTT IS LEHETNEK ELTÉRÉSEK, AZAZ NEM EGYEZNEK MINDEN ESETBEN.
MINDKÉT BOLTBAN MÁS, MÁS ÁRAKKAL DOLGOZUNK ÍGY EZT TAPASZTALHATJÁK MEG A KEDVES VÁSÁRLÓK IS.
WEBÁRUHÁZUNK KEDVEZMÉNYEIT CSAK AKKOR TUDJÁK ÖNÖK IGÉNYBE VENNI, HA ITT ADJÁK LE RENDELÉSEIKET! EBBEN AZ ESETBEN CSAK ÁT KELL VENNI A CSOMAGOT A HELYSZÍNEN A BOLTUNKBAN VAGY KISZÁLLÍTÁSSAL A SZÁLLÍTÓTÓL.
TERMÉSZETESEN TUDNIUK KELL ÖNÖKNEK/NEKTEK, HOGY MUNKÁNKAT SZERETETTEL, TISZTELETTEL ÉS A LEGNAGYOBB ODAFIGYELÉSSEL, ÖNFELÁLDOZÁSSAL VÉGEZZÜK A LEGJOBB TUDÁSUNK SZERINT A HOSSZÚTÁVÚ EGYÜTTMŰKÖDÉS REMÉNYÉBEN.
AMENNYIBEN MÉGIS HIBÁZUNK, CSAK AZÉRT VAN, MERT NEM OTTHON PIHENÜNK, HANEM DOLGOZUNK, ÍGY MINÉL TÖBBET DOLGOZUNK, ANNÁL TÖBBET TUDUNK HIBÁZNI MI IS. TERMÉSZETESEN NEM SZÁNDÉKOSAN TÖRTÉNIK MINDEZ, DE EMBEREK VAGYUNK, BENNE VAN A PAKLIBAN. DE ETTÜL FÜGGETLENÜL MINDIG A MAXIMUMRA TÖREKSZÜNK.
TISZTELETTEL KÉRÜNK MINDENKIT, HOGY EBBEN A SZEMLÉLETBEN LÁSSA A HELYZETÜNKET ÉS ÍGY IS OLDJUK MEG A NÉHA BECSÚSZÓ NEHÉZSÉGEKET. TÖREKEDJÜNK AZ EGYÜTTMŰKÖDÉSRE / KOMPROMISSZUMRA ÚGY, HOGY MINDENKINEK JÓ LEGYEN. SENKI NE SZENVEDJEN KÁRT, MI SEM ÉS ÖNÖK SEM!
ÉPPEN EZÉRT FONTOS ELOLVASNI AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET, HOGY TUDJÁK MIRE VÁLLALKOZTAK.
MIKOR AZ UTOLSÓ PERCBEN MEGNYOMJÁK AZ ELFOGADÁS/IGEN GOMBOT, ÉS ELKÜLDIK RENDELÉSEIKET GONDOLJANAK ARRA, HOGY MI IS SOKAT DOLGOZUNK PONTOSAN ÚGY, MINT ÖNÖK. NE HÍVJUK KI A SORSOT TUDATOSAN A KUDARC IRÁNYÁBA. HA A RENDELÉSKOR BEVÁLLALÓSAK ÉS BÍZNAK A SIKERBEN, AKKOR KÖZBEN NE IS SZÚRJÁK EL KÉRJÜK EZT TISZTELETTEL. TARTSANAK KI A VÉGSŐKIG ÉS HA VÁLLALNI KELL EZ MIATT A KOCKÁZAT BUKÁSAIT, AKKOR TEGYÉK PONTOSAN OLYAN ELFOGADÓAN, MINT A SIKEREKET IS. MI IS EZT TESSZÜK.
NAGYON NEM JÓ ÉRZÉS SEM LELKILEG, SEM ANYAGILAG, HOGY POÉNBÓL VISSZAKÜLDIK A CSOMAGOT, VAGY MERT ELSŐRE NEM GONDOLTÁK MEG/ÁT HATÁROZOTTAN ÉS AZTÁN TRÜKKÖZNEK ELŐSZÖR GONDOLATBAN, MAJD TÉNYSZERŰEN, A VISSZAFORDÍTÓ PROGRAMMAL, MERT IDŐT, PÉNZT, ENERGIÁT, SZERETETET VESZÍTÜNK EZÁLTAL...
SOKAT SZÁMÍT A HATÁROZOTTSÁG IS, MERT HA SZEGÉNYSÉG TEREMTÉS KÖZBEN, ROSSZ ENERGIÁKAT KÜLDÜNK KI, AKKOR AZT IS VÁLLALNUNK KELL, MERT VALÓSZÍNŰ ROSSZUL SÜLNEK EL A DOLGOK. EZEKÉRT AZ ENERGIÁKÉRT FELELŐSSÉGET ÉN/MI NEM TUDUNK VÁLLALNI. HELYETTE TUDJUK JAVASOLNI A GAZDAGSÁG PROGRAMOT ÉRDEMES FUTTATNI ÉS A HÁLA GONDOLATÁT BEÉPÍTENI, MERT AZ VISSZA FOGJA ADNI MÁS TERÜLETEN, A ROSSZUL , VAGY FÖLÖSLEGESEN ELKÜLDÖTT RENDELÉST. VAGY RÖGTÖN ÉS AZONNAL ILYENKOR ÉRDEMES LEMONDANI A RENDELÉST TELEFONON ÉS ÍRÁSBAN MEGERŐSÍTVE EGYSZERRE.
A KÉTRÉS KÍSÉRLETET TEKINTVE, OLYAN ENERGIÁK ÉRKEZNEK A NEGATÍV TEREMTÉS KAPCSÁN ( DILLEMMÁZUNK MI LEGYEN, JÓ DÖNTÉST HOZTAM-E, KELLE A TERMÉK, V AJON MILYEN MINŐSÉGŰ A TERMÉK, EDDIG CSAK ÁTVÁGTAK, STB...) A MENTÁLIS HOZÁÁLLÁS, CSAK A MEGTEREMTETT DOLGOKAT SZÜLI. NOS, EZÉRT FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALUNK! A CSERE TERMÉK SETÉBEN, VAGY ELÁLLÁS JOGA ALKALMÁVAL CSAK ABBAN A FORMÁBAN MŰKÖDIK, HOGY A TERMÉK ÁRA KIFIZETÉSRE KERÜL, VAGY CSERÉLJÜK A TERMÉKET, DE A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET MINDEN ESETBEN A MEGRENDELŐ FIZETI.
MEGGONDOLATLANUL, MÉG MEG SEM RENDELT TERMÉKET, CSOMAGOT NE VÁRJA SENKI TEGNAPRA, MERT AZ LEHETETLEN KIVITELEZNI ÉS MI NEM EZ A WEBÁRUHÁZ VAGYUNK.
NEM TÁMOGATJUK A DROID MOZGALMAKAT SEM.
EMBERI MEGOLDÁSOK, EMBERI KAPCSOLATOK ÉRDEKELNEK. MI EZEKET SZOLGÁLJUK KI!
SAJNOS MINDEN TERMÉKET NEM TUDUNK ELLENŐRIZNI ÉS NEM IS MI GYÁRTJUK. ENNEK MINŐSÉGI KIFOGÁSAIÉRT A GYÁRTÓT LEHET SZIDNI. EZÉT FELELŐSSÉGET NEM TUDUNK VÁLLALNI. VISZONT MEGKÖSZÖNJÜK A VISSZAJELZÉSEKET, HOGY HA TÉNYLEG NAGYON GAGYI VALAMI, AMI HASZNÁLATKOR KIDERÜLT, HOGY MI SE SZEREZZÜK BE TÖBBET. ÍGY TUDUNK TENNI MINDENKI ÉRDEKÉBEN, HOGY A KÖRNYEZETET SE SZENNYEZZÜK TOVÁBB SZEMÉTTEL. KÖSZÖNJÜK.
ABBAN PARTNEREK VAGYUNK, HOGY ILLEDELMESEN MEGBESZÉLJÜK, CSERÉLJÜK A MELLÉNYULT, BAJOS TERMÉKEKET. PERSZE A MI KÁRUNKRA, DE A JÖVŐ SZEMPONTJÁBÓLMEGÉRI, HA ÖNÖK / TI TOVÁBBRA IS MINKET VÁLASZTANAK / VÁLASZTOTOK.
MEGÉRTÉSÜKET HÁLÁSAN KÖSZÖNJÜK TISZTELETTEL! ;)
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.dekorkucko.huweboldalon (a továbbiakban: honlap & webáruház) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb tenni- és tudnivalókat, hogyan lehet a legegyszerűbben, legkényelmesebben megtalálni, megvásárolni a kívánt terméket.
Amennyiben még nem vásároltál nálunk, regisztrálnod kell magad. Ezt a WEBSHOP menü FIÓKOM almenü JELSZÓ VÁLTOZTATÁS, REGISZTRÁCIÓ oldalon teheted meg, egy felhasználó név, érvényes e-mail cím és saját jelszavának megadásával. Regisztrálni a vásárlási folyamat közben is tudsz, ha ez kényelmesebb.
Ezt követően saját felhasználóként tudsz bejelentkezni és vásárlást bonyolítani. Ez a lehetőség kényelmesebbé teszi a vásárlást, mert nem kell minden alkalommal beírnod a szállítási és a számlázási címet, csak az első alkalommal, mivel rendszerünk rögzíti azt.
Bal oldali sávban találod azokat a kategóriákat, amelyekre kattintva megtekintheted a termékkínálatunkat. Válaszd ki a kívánt kategóriát, nézd meg, milyen termékek találhatóak benne és kattints a kívánt termékre. Ezután már nagyon egyszerű vásárolni: beteszed a kívánt terméket a kosárba (akár többet is), majd a Pénztárhoz fáradsz egy kattintással.
Ha egy termékből többet szeretnél rendelni, akkor a darabszámot kell átírnod. Ha a kiválasztott terméket ki szeretnéd venni a kosárból, akkor a termék neve mellett balra található “törlés” gombra kattintva megteheted ezt.
A Pénztárnál kiválasztod a szállítási és a fizetési módot, beírod esetleges megjegyzésed, majd a “Rendelés” gombra kattintasz. Utolsó lépésben áttekintheti a megrendelését, ellenőrizheti az adatokat, végül kattintson rá a “Vásárlás ” gombra. Rendelését rögzíti a rendszer.
Készlethiány esetén 2 munkanapon belül értesítünk a termék megérkezésének várható időpontjáról.
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, EMBERI MINŐSÉGBEN A FENT LEÍRTAKAT FIGYELEMBE VÉVE!
A Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a Felhasználó az áru átvételekor kap kézhez legyen a szállítás módja bármilyen, postai utánvét vagy személyes átvétel esetleg futárszolgálat.
A számla tételesen arról szól, amit a rendelés tartalmaz, ha ettől eltérőt szeretne a Felhasználó (pl. más termékbontás), akkor azt külön e-mailben jelezze a Szolgáltató felé. A számla kiállítása után erre már nincs lehetőség.
Az áru és a szállítás ellenértékét a Felhasználónak lehetősége van előre átutalással kifizetni.
Ehhez a Szolgáltató díjbekérőt készít, amit elektronikus úton küld el a Felhasználónak és aki erre való hivatkozással tudja a rendelés teljes összegét átutalni az Zombori Katalin E.V. K&H Banknál vezetett bankszámlájára, melynek száma: 10400717-50526589-56491009
A Szolgáltató a pénz beérkezése után indítja el az árut a Felhasználónak.
Ennek a fizetési módnak a Szolgáltató felé már semmilyen költsége nincs.
Ez esetben a csomagot a Royal futárszolgálata szállítja ki és a helyszínen lehet a számla végösszegét kifizetni készpénzben. Ennek a fizetési módnak is van kezelési költsége. Lásd: fejléc "Szállítás" menüpont alatt. Szállítás határideje: Feladástól számítva 2 - 5 munkanap.
Az átvételi pontokon lehetőség van a számla kiegyenlítésére készpénzben, melyet a csomag átvételekor kell megtenni. Ennek a fizetési módnak nincs szállítási költsége. Itt pénztárgép által nyomtatott nyugtát fog Ön kapni, csak előzetes egyeztetés alapján álltunk ki készpénzfizetési számlát.
A megrendel árut lehetőség van átvételi ponton is átvenni, mely a következő:
Dekor Kuckó
8800.Nagykanizsa, Zrinyi M. u. 15. I em. ( Célpont Üzletház)
Az áru átvehető:
Hétfő-Péntek: 10.00-17.00 óráig
Utánvét esetén az áru POSTA futárszolgálattal lesz elküldve, fizetni a POSTA Szállítójának kell.
Előreutalás esetén a pénz beérkezése után lesz a csomag feladva.
Az összes megrendelt termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak. A megrendelt árut amennyiben az raktáron van a Posta segítségével, 4-7 napon belül házhoz szállítjuk. A Posta kollégái 08:00-17:00 óra között szállítanak, ezért arra kérünk, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, mobiltelefonszámot adjál meg. Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani! A szállítási címhez tartozó Címzett nevét legyetek szívesen megadni, mert feltétlenül kell tudni a szállítónak, hogy kit hol talál meg, ha nincs oda bejelentve és a szomszédok sem tudják kiről van szó! Ez nagyon fontos!!! Természetesen a megjegyzés rovatban 2-3 szóban leírhatjátok, hogy kinek kell átadni a csomagot, vagy egyéb ismertető jeleket tudtok megadni. Pl. kapucsengő száma, stb. Ez sokat segíthet és a szállító sem adja fel kiszállítás nélkül, mert Őn nem nyomozó, ugyebár.
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított nyolc (8) napon belül lehetősége van a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni ( elektronikus úton küldött levél útján + mellette egy gyors telefonghívással a szállítási költség is megspórolható) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
Amennyiben kiszállítás előtt már elállási jogával és a fogyasztó, és nem szeretné, hogy a csomag megérkezzen, úgy TELEFONON keresztül tudjuk fogadni a RENDELÉS LEMONDÁSÁT.
AMÍG NEM BESZÉLTÜK MEG TELEFONON, ADDIG A CSOMAGRENDELÉS ÉLŐ STÁTUSZBAN VAN!
Amennyiben nincs időben, azaz szállítáas előtt lemondva a csomag úgy a szállítási költséget ki kell fizetni.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 8 naptári napon belül (akár a 8. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 8 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
A szolgáltató csak akkor köteles visszafizetni a termék árát, ha a termék nem volt használatba véve, de csakis a termék árát.
Jelen helyzetre való tekintettel szállítási költséget semmilyen formában nincs módunk visszafizetni, átvállalni.
Abban az esteben, ha felmerül a szándékos károkozás, véletlenül kialakult és meneteközbeni károk, melyek nem terhelhetik a szolgáltatót.
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérheti a termék javítását vagy cseréjét, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Zombori Katalin E.V.
Levelezési cím:8800. Nagykanizsa, Zrinyi M. u.15. (Célpont Üzletház)
Telefonszám: +36-30/459-4461
E-mail cím: dekorkucko@dekorkucko.hu
Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed és visszaküldöd a kézhezvételét követő 30 munkanapon belül, visszafizetjük a termék árát. Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint visszajuttatnod hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatérítjük a termék árát. A visszajuttatott terméknek minden esetben sértetlen állapotban, felbontatlan gyári csomagolásban kell lennie, illetve tudnod kell azt is, hogy az eredeti szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni valamint a visszaküldés költségei is a vásárlót terhelik a jelenlegi helyzetre való tekintettel.
REKLAMÁCIÓ (HIBÁS TERMÉKEK CSERÉJE)
Amennyiben bármilyen sérülést találsz a csomagon, a szállító a kérésedre köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni a hiányról vagy a sérülésről.
Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérjük, okvetlen jelezd!
Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a kiszállítást követően 8 munkanapon belül juttasd vissza áruházunknak a hibás árut. Amint megérkezik, azt természetesen kicseréljük.
Jelen helyzetre való tekintettel semmilyen formában nem áll módunkban szállítási költséget magunkra vállalni.
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Zombori Katalin E.V.
Levelezési cím: 8800.Nagykanizsa, Zrinyi M. u. 15. (Célpont Üzletház)
Telefonszám: +36-30/459-4461
E-mail cím: dekorkucko@dekorkucko.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja.
Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
Termékeink ára forintban értendő.
A kialakult helyzet miatta termékek áraira és a szállítás határidejére garanciát nem tudunk vállalni. Sok termék esetében az ár folyamatosan változhat, nagy mértékben növekedhet, akár naponta, amit nem tudunk napra készen módosítani.
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.